Osobní odběr

Osobní odběr Insega, s.r.o.

Objednávku je možné vyzvednout za předpokladu, že objednané zboží je skladem a máte vytvořenou objednávku v našem eshopu. V ostatních případech vás budeme informovat.
Objednávky lze vyzvednout během pracovní doby po telefonické dohodě. Máme pouze výdejní sklad, nikoli kamennou prodejnu. (více zde)

Adresa výdejního skladu: Insega, s.r.o., Průmyslová 374, 664 24 Drásov

Za osobní odběr na výdejně si neúčtujeme žádný poplatek.

TOPTRANS doručení

TOPTRANS

Zboží doručováno přepravní službou TOPTRANS

Poštovné společnosti TOPTRANS při váze do 5kg, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 115,- Kč pro Českou republiku.

Poštovné společnosti TOPTRANS při váze od 5kg do 31,5kg, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 260,- Kč pro Českou republiku.

Poštovné společnosti TOPTRANS při váze od 31,5kg do 200kg, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 1990,- Kč pro Českou republiku.

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží telefonicky, nebo sms zprávou oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedeném depu nebo požádat o opětovné doručení.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@idvirka.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou Insega, s.r.o. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Insega, s.r.o. možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Zásilka je doručována společností TOPTRANS a proto nelze ovlivnit doručovací dobu, která je zcela závislá na podmínkách společnosti.

Prosíme zkontrolujte zásilku ještě před potvrzením převzetí! Zabráníte tak komplikacím v případě reklamace. Žádáme o pečlivou kontrolu obalu, případné výhrady poznamenejte do škodového zápisu u řidiče!

Pokud si poškození všimnete až po převzetí zásilky. Pořiďte fotografie celé zásilky včetně detailu na štítek, poškození zboží, uložení a případně dalších viditelných závad.

O odeslání zásilky je zákazník informován e-mailem, telefonicky nebo sms.

Registrovat

Registrace nového účtu

Máte již účet?
Místo toho se přihlaste nebo obnovte heslo