Osobní odběr
![]()
Objednávku je možné vyzvednout za předpokladu, že objednané zboží je skladem a máte vytvořenou objednávku v našem eshopu. V ostatních případech vás budeme informovat.
Objednávky lze vyzvednout během pracovní doby po telefonické dohodě. Máme pouze výdejní sklad, nikoli kamennou prodejnu. (více zde)
Adresa výdejního skladu: Insega, s.r.o., Průmyslová 374, 664 24 Drásov
Za osobní odběr na výdejně si neúčtujeme žádný poplatek.
TOPTRANS doručení
![]()
Zboží doručováno přepravní službou TOPTRANS
Poštovné společnosti TOPTRANS při váze do 5kg, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 115,- Kč pro Českou republiku.
Poštovné společnosti TOPTRANS při váze od 5kg do 31,5kg, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 260,- Kč pro Českou republiku.
Poštovné společnosti TOPTRANS při váze od 31,5kg do 200kg, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 1990,- Kč pro Českou republiku.
Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží telefonicky, nebo sms zprávou oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedeném depu nebo požádat o opětovné doručení.
POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@idvirka.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou Insega, s.r.o. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Insega, s.r.o. možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
Zásilka je doručována společností TOPTRANS a proto nelze ovlivnit doručovací dobu, která je zcela závislá na podmínkách společnosti.
Prosíme zkontrolujte zásilku ještě před potvrzením převzetí! Zabráníte tak komplikacím v případě reklamace. Žádáme o pečlivou kontrolu obalu, případné výhrady poznamenejte do škodového zápisu u řidiče!
Pokud si poškození všimnete až po převzetí zásilky. Pořiďte fotografie celé zásilky včetně detailu na štítek, poškození zboží, uložení a případně dalších viditelných závad.
O odeslání zásilky je zákazník informován e-mailem, telefonicky nebo sms.